Pages

5 Mayıs 2013 Pazar

...ki bugün Pazar

Gönderen Nifusu zaman: 11:12

Yok Bilmezsin nasıl acır insanın eksik kalan yanı
Nasıl konuşur insan şiir gibi bilmezsin
Basit birkaç cümleden ibaret senin için cinayet
Oysa ben şair oldum senin için.

Bulutlara astım serçe kuşlarını
Kaldırsan başını,
Yeşil bakışlarının dallarına değecek ayakları
Ve soluklanacaklar,
Ve yaşayacaklar,
Ve yaşlanacaklar
Gözlerinin eşiğinde
 Benim gülüşümle ıslanacaklar

Şair oldum senin için
Ama sen bilmezsin nasıl şair olur insan
Nasıl sustukça susar
Sonra nasıl yaşar bilmezsin.

Çölde su aramak gibiydi
Teninde bir ben aramak
Yaşamak için.
Ve şükretmek demekti
Dudaklarım her bir bene değdiğinde
Seni seviyorum demek.

Ki bugün Pazar
Hava çakıl taşları kadar buyurgan.
Ben sokağın en kırgın çocuğu,
Bir köşede kirli parmaklarımla
Kahverengi şiirler yazıyorum sana.

Ölmedim işte şair oldum.
Tüm gemilerimi güneşte batırdın sen
Küsmedim, parçalandım
Ve o günden sonra
Kamburu oldum ben bu lisanın.



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Nifusu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting