Pages

25 Nisan 2013 Perşembe

Zor Değil İnan

Gönderen Nifusu zaman: 15:43

Bir harbin ortasında buluyorum kendimi
Bakıyorum ne silahım var
Ne siperim…
Yağmur gibi kin yağdırıyor
Dört tarafımdan askerlerin…

Bir “Ah!” diyemeden daha
Kapaklanıyorum yüzüm yüzünde boylu boyunca…
Gülümsüyorum…
Kirpiklerime bulaşş rengi,
Gözlerinin yeşilinde boğarlarken beni.

Gülümsüyorum evet…
Kan revan içindeyken
Cephede sayısız kurşunla vurulmuşken
Gülümsüyorum…

Ellerimde bir tomar şiir
Sana dair,
Söylenecek sözüm kalmamışken
Ayak parmaklarında ölmek…
Ki ben senin ayak parmaklarını dahi
Seviyorken…
Zor değil inan.

Ve ağıtlar… Ağıtlar…
Ağıtlar yükseliyor
İşitmek için öldüğüm sesinden…
Anlıyorum ki
Öleni daha çok seviyorsun sen.
…………………………………………………………



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Nifusu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting